Dacia Logan PH2 (2011) LED tuning


La acest tuning becurile auto clasice au fost înlocuite cu becuri auto tip LED fără nici o modificare la instalația electrică a mașinii. A trebuit modificată doar "clipirea" semnalizărilor, care este controlată de UCH (computerul de bord), care s-a făcut cu programul DDT 2000 instalat pe un laptop și o interfață OBD II, amănunte aici.



Becuri auto cu LED folosite:

- PSX24W de 30W 720 lumeni Full CREE alb natural - proiectoare de ceață
- W5W de 7,5W 300 lumeni Epistar alb - poziții
- P21-5W de 7,5W 240 lumeni Epistar roșu - poziție/frână
- P21W de 11W Epistar + 1 x CREE roșu - ceață
- P21W de 30W 720 lumeni Full CREE alb natural - marșarier
- P21W de 7,5W 240 lumeni Epistar roșu - al treilea stop de frână
- PY21W de 16W Epistar + 2 x CREE galben - semnalizări
- WY5W de 2,5W 40 lumeni Epistar galben - semnalizare laterală
- W5W de 2,5W 55 lumeni Epistar alb - plafonieră și număr înmatriculare
- W5W de 1,5W 50 lumeni Epistar alb cu lupă PVC - torpedou, portbagaj


Proiector de ceață Valeo echipat cu LED PSX24W de 30W 720 lumeni Full CREE alb natural

Proiectoare de ceață cu soclu PSX24W: stânga halogen, dreapta LED 30W Full CREE

Ambele proiectoare de ceață echipate cu LED-uri PSX24W de 30W Full CREE

Iluminarea unui drum neamenajat cu proiectoare de ceață pe LED de 30W Full CREE 
și poziții LED de 7,5W Epistar

Bec de poziție LED W5W de 7,5W 300 lumeni Epistar alb



Poziții cu LED-uri W5W de 7,5W 300 lumeni Epistar alb - noaptea


Becuri de poziție cu LED P21-5W de 7,5W 240 lumeni Epistar roșu

Frână cu LED-uri P21-5W de 7,5W 240 lumeni Epistar roșu
Al treilea stop de frână cu LED P21W de 7,5W 240 lumeni Epistar roșu

Bec ceață cu LED P21W de 11W Epistar + 1 x CREE roșu



Bec ceață cu LED P21W de 11W Epistar + 1 x CREE roșu - noaptea

Bec marșarier cu LED P21W de 30W 720 lumeni Full CREE alb natural - ziua


Bec marșarier cu LED P21W de 30W 720 lumeni Full CREE alb natural - noaptea

Semnalizare frontală cu LED PY21W de 16W Epistar + 2 x CREE galben


Semnalizare laterală cu LED WY5W de 2,5W 40 lumeni Epistar galben
Semnalizare spate cu LED PY21W de 16W Epistar + 2 x CREE galben


Plafonieră cu LED W5W de 2,5W 55 lumeni Epistar alb


Bec torpedou cu LED W5W de 1,5W 50 lumeni Epistar alb cu lupă PVC

Bec portbagaj cu LED W5W de 1,5W 50 lumeni Epistar alb cu lupă PVC

Interfață OBD II

152 de comentarii:

  1. ce bine-i sta la PH2, are stopurile clare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Sunt legale becurile cu led pe logan sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca respecti culorile si nu exagerezi cu puterea LED-urilor nimeni nu are treaba cu tine.

      Ștergere
  3. buna ziua. va rog sa mi trimiteti lista cu becuri led pt un logan mcv.
    cam tot ce pot sa schimb.
    adresa silvyo13@yahoo.com
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua vreau sa imi trimiteti si mie lista de becuri led pt logan in special cele de proiectoare. Adresa este: seby.bengosu@yahoo.com. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, aveti raspunsul pe e-mail. Logan PH1 are la proiectoare de ceata H11, iar Logan PH2 are PSX24W, ambele variante se pot inlocui cu LED-uri de 30W 720 lumeni, alb natural. Stima.

      Ștergere
    2. Buna ziua ,
      Becurile led galbene de 50 w ,sunt permise in proiectoarele de ceata,la Logan ?
      Sunt mai utile sau nu decat cele de 30w?
      Aveti ?

      Ștergere
    3. Buna, becurile galben lemon sunt bune pe timp de ceata, a nu se confunda cu galben de semnalizare (amber sau portocaliu). LED-urile de 30W, 50W sunt pentru semnalizare, ambele au consumul real in jur de 6-8W. Exista LED-uri galbene (chip alb in tub galben de plastic) special concepute pentru ceata, consum real in jur de 35W, au 3000 de lumeni si sunt cu racire pasiva sau activa cu ventilator. Nu am asa ceva.

      Ștergere
  5. Buna ziua.
    As fi si eu interesat de acea oferta de preturi pentru led-uri pentru Logan PH2.
    Si daca sunteti amabili si un pret pentru instalatia pe care ati prezentat-o mai sus.
    Adresa de mail: sebi.secasiu@gmail.com
    Va multumesc,
    Sebi

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua.
    Va rog sa-mi trimiteti lista de preturi pt becuri led la un logan ph2.
    Va multumesc.
    email: radu_genty@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. cu stima din partea mea a-si dori si eu o lista de preturi ptr bec leduri la un logan ph1. va multumesc email:nicoara_cornel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. buna! as vrea o lista de preturi cu leduri pentru un ford fiesta 2006. (care sunt mai puternice)! care este diferenta dintre alb rece si cel epistar? gavrilesuionut@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, raspunsul a fost trimis pe e-mail.

      Ștergere
  9. Bună seara, aş dori o lista cu preţurile la ledurile pentru un logan ph2 cam tot ce se poate schimba . cornels2006@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, raspunsul a fost trimis pe e-mail.

      Ștergere
  10. Salut. Vreau si eu o oferta pe mail cu urmatoarele : leduri full ... pt proiectoare, leduri semnalizare fata+spate+lateral, led al 3-lea stop frana. si separat preturi pt urmatoarele: 2xLED stop frana (daca ai) , led marsarier , led proiector ceata spate. Mentionez ca solicit cele mentionate pentru logan 1 (primul model). Adresa mea de mail : REDDANNY77@yahoo.com Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, ai un raspuns pe e-mail. Stima.

      Ștergere
  11. Salut! Ma intereseaza 2 seturi pt a inlocui becurile PY21W de semnalizare si 1 set pt a inlocui WY5W semnalizare. Dar sa fie canbus pt a nu da eroare ( a nu clipi repede ), cu lupa si cree led. Prefer o varianta mai scumpa. Daca se poate si poze. Email bogdanrazvanc@gmail.com Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, nu exista LED-uri de semnalizare care sa nu dea eroare la semnalizare, chiar daca sunt can-bus vor clipi mai repede, totul depinde de tipul de semnalizare cu care este dotata masina, amanunte aici http://bec-led-auto.blogspot.ro/2013/04/cum-depistam-ce-fel-de-semnalizare-are.html

      Ștergere
  12. salut as dori daca se poate o lista cu becurile/preturile pentru un opel astra g caravan
    -semnalizari fata/spate/lateral galbene
    -pozitie/frana spate rosii 2 buc
    -bec ceata rosu 2 buc
    -mers inapoi 2 buc alb(aici trebuie cu polaritate inversa/fara polaritate) am incercat sa pun un bec cu leduri si nu a mers,cert este ca are polaritate inversa.
    cam la ce preturi se ajunge
    mail claudiu_clau_ct@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, ai un raspuns pe e-mail.

      Ștergere
    2. Imi cer scuze dar nu am primit nimic pe mail,se mai poate trimite inca o data.

      Ștergere
    3. Am mai trimis inca odata, sper ca a ajuns.

      Ștergere
    4. De unde gasesc sa imi cumpar becuri cu led si sunet pentru marsarier cu polariate inversa? Am nevoie tot pentru Opel Astra G Caravan. E-mail dany_boy3d@yahoo.com

      Ștergere
    5. Nu stiu unde se gasesc LED-uri de marsarier cu sunet.

      Ștergere
  13. salut, vreau si eu pretul pentru ce inseamna becuri pentru logan ph1, proiectoare, pozitie, faza scurta, stop frana, semnal (am sticla alba).
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, am primit si e-mailul, deci raspunsul il aveti pe e-mail. Stima.

      Ștergere
  14. Salut.
    Imi poti trimite lista de preturi pentru un Logan din 2005 ? alexus_bv@yahoo.com
    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  15. salut vreau si eu o lista de preturi la toate becurile am un logan 2010!
    tovarasu_2008_xl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. salut vreau si eu o lista de preturi la toate becurile am un logan 2006 diesel!

    ra_20000@yahoo.com

    thx

    RăspundețiȘtergere
  17. salut o lista cu preturi la becuri
    alin_patru90@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutare poti sa mi trimiti si mie o lista de preturi pentru un Logan din 2011
    soso_slabut@yahoo.com mersi mult anticipat

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua, imi puteti trimite lista de preturi pt un logan din 2006, e-mail adita800@yahoo.com. Stima.

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut, te rog sa-mi trimiti lista cu produsele si preturile aferente necesare unui Logan SD/LSDAA - 2006, pe adresa de email: timgheorghe58@yahoo.com. Se pot folosi si combinatii de genul LED cu becuri clasice?(farurile si pr. pt. ceata-LED, iar celelalte cu becuri clasice)!!!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, ai lista pe e-mail, se pot folosi orice combinatii becuri cu LED - becuri clasice.

      Ștergere
  21. Salut am un logan facelift laureate ! 2008. Te rog lasa-mi scris pe mail cam cat ma ajunge urmatoarele becuri ! ( becuri pozitie cu led, becuri faruri (cu led), becuri semnalizare( fata ,spate), bec cu led la numar cat si in portbagaj si In interior dar si in torpedou ! Multumesc ! astept un reply dang3r_danutz@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. buna.vreau si eu lista de preturi la toate becurile cu led pt logan ph2 pe adresa cip_boss79@yahoo.com!multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, ma intereseaza toate becurile pentru renault megane 2.1 int+ext plus leduri consola centrala si butoane deschidere geamuri. MUltumesc anticiat.
    cristy_nicula@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut,a-si dori lista cu preturile tuturor becurilor care echipeaza loganul 2007..multumesc anticipat ! attitude_dan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut,a-si dori lista cu preturile tuturor led-urilor cu care se echipeaza loganul ph1..va multumesc anticipat ! aproduadrian@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut.
    O lista de preturi pentru un Renault Symbol 2006.
    kalman.daniel@gmail.com.
    Mersi.
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  27. sal poti sa imi trimiti si mie o lista de pret pentru ph1 cu tot ce se poate schimba
    karmol_77@yahoo.com
    ms.

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut poti sa imi trimiti o lista cu toate becurile de tip led ce se pot monta pe logan ph1
    pitikutzu14@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut !poti sa imi trimiti o lista cu preturile ledurilorce se pot monta pe un logan.
    Mersi.
    paul_rmx2007@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Salut vreau si eu o oferta cu LED-urile necesare pentru Logan PH1.

    Adresa mea este: radu.ionascu@gmail.com

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca nu a ajuns e-mailul, am sa-l trimit din nou.

      Ștergere
  31. Salut, o oferta cu toate ledurile pentru Logan PH1, precum si pretul pe bucata/set. georgianx@yahoo.com.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  32. Salut.as dori si ei o oferta pt un logan 2005.toate becurile in afara de proiectoare si becuri de interior pe vladnicolaemarius1990@gmail.com.Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut, m-ar interesa o oferta cu toate ledurile pt logan ph2 la adresa : yo_edytzu_vl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Va salut,
    V-am trimis pe mail o rugamite de oferta pt un Logan din 2009, mai precis varianta aia minimala care s-a dat la programul rabla.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, o sa primiti un raspuns pe e-mail.

      Ștergere
  35. M_ar interesa o oferta de preturi pt toate becuri cu led pt un opel astra h din 2005 simion.constantingabriel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Salut, as dori si eu o oferta cu toate led-urile, in special cu cele pt proiectoare.Mail: ciptan2004@yahoo.com Stima!

    RăspundețiȘtergere
  37. Salut, as dori si eu o oferta cu toate ledurile pentru logan ph2 pe adresa valentindragan05@yahoo.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  38. salut vreau si eu o lista de preturi cu toate becurile logan ph2 email: danciu_catalin91@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. salut, ma intereseaza lista cu preturile pentru logan an 2008, la adresa ursu_120@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua. M-ar interesa o oferta de produse si preturi pentru toate tipurile de becuri led ce se pot inlocui pe masina mea, Dacia Logan PH2. Adresa de e-mail: bogdan_tnc@yahoo.com
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  41. buna ziua as dori si eu o lista cu toate preturile la leduri pt un ph1,email alyn_bav@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua,
    Va rog frumos, o lista cu preturile pentru Renault Symbol 2007, pe adresa tiberiu_rosu@yahoo.com.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  43. Salut!
    Trimite-mi te rog lista cu toate preturile si toate variantele de leduri pt un Logan PH1.
    E-mail: d_anny_10@yahoo.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  44. Salut, trimite-mi si mie lista cu preturi in special pt cele de plafoniera pe adresa marutza_razvan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua,
    As dori si eu sa stiu cat costa acesta instalatie pentru un logan MCV.
    Becurile intre logan MCV si logan-ul din pozele de mai sus se potrivesc??
    E-mail:romicaleu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua,

    As dori si eu lista completa pentru echiparea unui logan PH2 2009 precum si modul de achizitionare al produselor.
    Adresa de e-mail este : andrey_cst@yahoo.com
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna ziua vreau si eu lista cu preturi pentru un logan ph1adresa: mihai_otelul@yahoo.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  48. Salut,

    As dori lista cu preturi la toate becurile pentru un Golf 4 atat interior cat si exterior(fara cele din bord).
    Adresa: claudelu_moldo@yahoo.com.

    Multumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
  49. Salut,
    As dorii si eu o lista cu toate ledurile disponibile pt un logan ph1 (cu preturi cu tot).
    Adresa de e-mail: floreateo21@gmail.com
    Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  50. salut . -as dori si eu preturi doar pentru bec proiectoare si pozitii ph2.
    - sau o lista cu toate preturile pt. ph2 sa imi fac eu mai usor calcul la ce sunt interesat . adresa ionution81@yahoo.com. stima !

    RăspundețiȘtergere
  51. Salut. Vreau si eu preturuile pentru becuri cu led pentru proiectoarele de ceata la un logan facelift 2010. Costelush28@gmail.com. Astept raspunsul! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  52. buna ziua ,
    as dori oferta dvs. de pret pentru toate becurile
    adresa de e-mail: alexcristianpetrescu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua! As dori oferta d pret ptr becurile d proiector!logan faza2 din 2010...sunt becurile alea ciudate d zici ca sunt de lustra:)) georgemierloiu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua, as dorii o oferta de pret pt:
    -marșarier, al treilea stop de frana, portbagaj,pt. logan ph2 - adresa: lfetea@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  55. pentru proiectoare cat costa un set? adresa florincrasnean@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  56. As dorii si eu o lista cu toate ledurile disponibile pt un logan ph2 2014
    pecobd@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  57. Salut, ma interesează si pe mine pentru un Ph2 2009. Bdorin75@yahoo.com. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  58. salut. te rog da mi si mie lista de prteturi pentru un logan mersi anticipat sarmasanvasilelucian@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  59. O lista de preturi ptr. un logan facelyft.multumesc marianburg79@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  60. va rog, daca se poate, o lista cu preturile si becurile care pot fi schimbate la un logan model 2011. multumesc anticipat. meltyade@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna seara , imi puteti trimite va rog lista cu preturi la beurile cu led pentru un golf 4 . Multumesc . email : danu_player92@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  62. Salut,
    As dori o lista cu toate ledurile disponibile pentru un logan din 2007.
    Inclusiv anulatoare bec ars daca/unde este cazul. Multumesc anticipat.
    dgr_mihai@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  63. Am si eu o intrebare. Vazusem pe un sait ca un vanzator spunea ca la aceste led-uri...puse de ex pe semnalizare trebuie reglata clipirea normala cu DDT2000. Ce voia sa spuna?
    vreau si eu o oferta pentru 2 bucati led-uri de pozitie/frana si unul pentru al treilea stop de frana. Logan 1, 2008. mike26ro@yahoo.com. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  64. Salut vreau si eu lista de preturi cu toate Ledurile pentru un Logan din 2007. Multumesc anticipat. alexu_galea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  65. Salut vreau si eu lista de preturi cu toate Ledurile pentru un Laguna 1, ph2 din 2000. Multumesc anticipat. hegedus.claudiu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  66. Se poate o lista cu preturile tuturor ledurilor necesare pe un logan ph1?
    Lefter4@gmail.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  67. M-ar interesa un pret total la toate becurile ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru detalii suplimentare folositi adresa de e-mail: liviu66ro@yahoo.com

      Ștergere
  68. Salut pt. Wv polo 97 h4 aveti.cristineldiana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  69. Salut, vreau si eu lista de preturi cu toate becurile led pentru Logan 2010, alex87savu@yahoo.com.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  70. V-am trimis un mesaj pentru OFERTA de preturi, dar nu știu dacă s-a trimis?!

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna seara! Ma intereseaza o oferta de preturi pentru urmatoarele tipuri de bec cu led pentru un logan (ph1) Prestige : becuri semnalizare pe galben (toate 6),becuri frana+pozitie,al treilea bec frana,ceata ,marsarier,proiectoare,numar inmatriculare. Contact:cornel_cosarca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna ziua! As dori si eu lista de becuri cu led si lista de preturi pentru logan ph1. Adresa este Tedy_lau@yahoo.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  73. Va rog lista de preturi becuri led pentru logan..acatrinei.marius2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  74. va rog daca se poate o lista de preturi pentru Logan si procedura unei comenzi
    Danciucosmin@gmail.com
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  75. salut! as dori si eu sa stiu cat costa 2 becuri pentru proiectoare la un logan ph2. email: ingeri_albbi2007@yahoo.com.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  76. salut,o lista completa leduri pentru un logan phase 1 din 2006,pe adresa iandre1976@gmail.com.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  77. Salut! Am un Logan 2 (2015). As vrea sa inlocuiesc becurile stock pentru luminile de zi (led cu 2 faze), plafoniera, stopul pe frana ( toate 3 ), becurile de mers inapoi si cel de la numar. Te rog spune-mi pretul. silviu269@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  78. salut ! va rog sa imi trimiteti si mie o lista cu toate becurile si preturile acestora pentru un logan ph2 .. lotryyman@gmail.com . Mulțumesc pentru atentie ;)

    RăspundețiȘtergere
  79. cat costa 2 leduri FAR pt Logan,un led pt plafoniera W5W si un led pt stopul de marcharier?

    RăspundețiȘtergere
  80. Logan 2005 , stop frâna poziții si semnalizare spate , semnalizare aripi si far fata. Va rog pret ! is_pyn@yahoo.com Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  81. Salut,

    Trimite-mi si mie te rog oferta pe mail pentru Logan PH1 - toate becurile semnalizare, stopuri inclusiv frana suplimentar, adresa mail catta_54@yahoo.com

    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ziua. Va rog o lista de preturi pe mail pentru becuri led (tot ce se poate schimba) logan 2006.
    Inhead01@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna.
    As dori o lista de preturi pe mail pentru becuri led (logan ph2 2010), mai exact, pentru toate becurile led folosite in acest articol, cat si modul de livrare (costul: daca se poate prin posta, sau prin curier).

    eMail: mangreek112@gmail.com

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  84. O lista cu becurile de pe logan si preturi va rog. Multumesc.
    nmc1604@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna ziua.
    As dori o lista de preturi pe e-mail ul davidut23@yahoo.com, pentru becuri led (logan ph1 2007), mai exact, pentru toate becurile led folosite in acest articol, cat si modul de livrare (costul: daca se poate prin posta, sau prin curier).
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna ziua.
    As dori pentru Logan 2007 o lista de preturi pentru tot ce as putea schimba (exterior și interior ). Mail: marian.gutiu@gmail.com.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna ziua
    O lista de preturi pt logan2007mail voinicu68@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna ziua as dori o lista de preturi pt logan ph2 led ceata spate si marsariersi,frana si pozitie spate si pozitie fata.adresa de mail ultraciupi82@yahoo.com . Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua!Ma intereseaza pentru un Duster ph2 preturi pentru leduri pe stop frana central plus frana stopuri plus proiectoare. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  90. Logan 2007 , stop frâna poziții si semnalizare spate , semnalizare aripi, pozitii fata si far fata. Va rog pret ! ciupescu_laurentiu@yahoo.com Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna ziua.
    As fi si eu interesat de o oferta de preturi pentru led-uri pentru Logan PH 1 (2007).
    Adresa de mail:vlad4u@gmail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  92. Care este pretul tuturor becurilor inclusiv un set de h4 pentru fata, pentru un logan ph2
    razvan.bobonea@gmailcom

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna ziua.
    As fi si eu interesat de o oferta de preturi pentru led-uri pentru Logan PH 2(2016).
    mircea_enastescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere